بنام خالق عشق و زیبایی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



برای ارائه خدمات بهتر لطفا ثبت نام کنید





دوست دارم

 

اون منم که عاشقونه شعر چشمات مي گفتم هنوز خيس ميشه چشمام وقتي ياد تو مي افتم اون منم که تو هنوزم مي ياي تو خوابم تو شباي پر ساره هنوزم ميگم خدايا کاشکي برگرده دوباره

 

 

من مي خوام که با تو باشم اي هميشگي ترينم اي دليل بودن من تکيه گاه آخرينم من مي خوام که با تو باشم مثه جفت مرغ عاشق نفسم پرشه از عشقت مثه دشت پر شقايق من مي خوام که با تو باشم تو که پاک و بهتريني لحظه ها مرگ احساس جون پناه آخريني من مي خوام که با تو باشم تا نهايت زمونه هر کسي اين انظارو ديگه از چشمام مي خونه من مي خوام که با تو باشم تو که از روح خدايي لحظه ي سبز نيايش تو اجابت دعايي من مي خوام که با تو باشم از غم و غصه رها شم تو که سالاري و عاشق من مي خوام که با تو باشم

 

 

من مي خوام که با تو باشم اي هميشگي ترينم اي دليل بودن من تکيه گاه آخرينم من مي خوام که با تو باشم مثه جفت مرغ عاشق نفسم پرشه از عشقت مثه دشت پر شقايق من مي خوام که با تو باشم تو که پاک و بهتريني لحظه ها مرگ احساس جون پناه آخريني من مي خوام که با تو باشم تا نهايت زمونه هر کسي اين انظارو ديگه از چشمام مي خونه من مي خوام که با تو باشم تو که از روح خدايي لحظه ي سبز نيايش تو اجابت دعايي من مي خوام که با تو باشم از غم و غصه رها شم تو که سالاري و عاشق من مي خوام که با تو باشم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط حسین صادقی در 23:34 | |



SusaWebTools
SusaWebTools
SusaWebTools